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Hanzo rzsense
大した手助けもできていない気がするので、かえって恐縮ですが、もちろん名前を書いていただけるのは嬉しいです(^^)
0そうだね
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Hanzo rzsense
リバプールサウンドを聴きながら、夜のロンドンを彷徨っていたら、謎が解けました! ファイル名は「ミーシャ・バートン」のことだったんですね? とりあえず、割と素直な猫ちゃんで安心しました。 もっと狡猾に逃げ回るかと思っていましたので・・・
1そうだね
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Hanzo rzsense
Thank you very much for adding "i'm lovin' it" Smileboom should have applied RUBYTALK as talk engine of SmileBASIC. In my opinion, they could not resolve copyright or patent issues.
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Hanzo rzsense
なるほど、それは賢明ですね。 障害物があってそれ以上進めない方向には、速度成分を加算しないのが基本です。 それにしても、25fpsなら結構速いじゃないですか。
1そうだね
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Hanzo rzsense
Yes, it is same as my intention. #3: Catch them all
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Hanzo rzsense
My intention is as follows. #1: What time is it now? #2: McDonald I've noticed it is difficult for me to trace native speaker's pronunciations after all. By the way, there must be third sentence. Please run the program on direct command mode.
0そうだね
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トピック
Hanzo rzsense

The Pronunciation Experiment [4D4PE433]

Almost all SmileBASIC users in north America have never used TALK. The reason I guess is that pronunciation of TALK is depend on Japanese. But, I think we can make SmileBASIC talk like English and I'd like to confirm it. Could you tell me what does your SmileBASIC say when you run 4D4PE433?
5そうだね
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Hanzo rzsense
「e+08」とは、その前の数字に10の8乗をかけるという意味です。プチコンは、あまりに大きなケタの数字を入力されると、内部でその数字をそのまま扱うことができず、大体の数に10の何乗を掛けるというような表現の仕方に切り替わります。我々も、大きな数を表現するときは「うーん、ゼロ10個くらい」みたいに、ケタ数の大きさで表現しますが、それと同じことです。 で、不具合の解決方法ですが、「INPUT NS$」みたいに、はじめから文字列での数字入力を促せばよいように思いますが、ダメですかね? そうすれば、DIGITを別途入力しなくても済みますし。
2そうだね
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Hanzo rzsense
We can treat a string variable itself as an array as follows. S$="ONE" ... S$[0]=="O", S$[1]=="N", S$[2]=="E" Multiple dimension arrays are also available as follows. DIM S$[3]:S$[0]="ZERO":S$[1]="ONE":S$[2]="TWO" ... S$[1][0]=="O", S$[1][1]=="N", S$[2][1]=="W" ... Could you confirm them yourself?
0そうだね
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Hanzo rzsense
第四回大喜利のノミネート作品発表がなくなったときに、小林社長が「開催ペースを安定させるため・・・」とおっしゃっていたのは、このことを示唆していたんですかね?
3そうだね
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Hanzo rzsense
SmileFox! It's so challenging target for me, but I'd like to continue studying to make such games.
2そうだね
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Hanzo rzsense
Yes, I'd like to continue making aircraft games.
1そうだね
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Hanzo rzsense
閉じる直前に恐縮です。 添付は参考になりますでしょうか。
1そうだね
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Hanzo rzsense
@KJ: Current key is C32KXPRM. Let's try again.
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Hanzo rzsense
@Στέφανος: Current key is C32KXPRM. It contains plural games and this space shooter is one of them.
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Hanzo rzsense
Nあっキー#ジャロさん> この切り換え表示、昔のバスや電車の行き先表示を意識して作ってみました。今はそういうのも全てLEDディスプレイ表示になってますけどね。 科学技術の粋を集めて作られたハイテク・マシンの中に、こういうアナログなものがあるというのは、そう、一種のロマンなんですよ。分かってもらえて嬉しいです。
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Hanzo rzsense
@Salkcin989: the key is D3EKX3KS but it is not a game, just for experimental.
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Hanzo rzsense
I'm sorry, it contains a racing (cliff driving) game. Actually, my posts have ever been removed by Miiverse administrator twice till now. I don't know the reason but there is a possibility that filenames used in my project include banned words, because I've introduced my game in the project in both of twice. If you find such words in my projects, please inform me.
0そうだね
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Hanzo rzsense
@Salkcin989: like Talen.G said, my project folder which you can download with C32KXPRM contains plural programs and space one is one of them, but it cannot contain a racing game. Didn't you download another project?
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Hanzo rzsense
Didn't work? Is the key (CACQ33L4) unavailable? Did any error occur? Could you tell me your current condition in detail?
0そうだね
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