SmileBASIC コミュニティ返信[2]親投稿Aaron Krondelo2016/8/29 0:20Gotta start simple man! That's the way. That's still an accomplishment.0そうだね プレイ済み2017/11/04 03:02:20に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[5]親投稿Aaron Krondelo2016/8/28 10:30Super Mario Maker doesn't exist on the server, nor is the pet game copyright. Irrelevant.0そうだね プレイ済み2017/11/04 03:02:25に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[4]親投稿Aaron Krondelo2016/8/27 8:50No, you can find it on smilebasicsource.com0そうだね プレイ済み2017/11/04 03:02:34に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[1]親投稿Aaron Krondelo2016/8/26 11:332-dimensional array s0rt Bro...0そうだね プレイ済み2017/11/04 04:45:33に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[5]親投稿Aaron Krondelo2016/8/24 20:17What do you mean? You define the string however you want. STRING$ = "Hello World" Then use that string how Oscar showed. 0そうだね プレイ済み2017/11/04 04:45:40に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[15]親投稿Aaron Krondelo2016/8/24 11:24You shouldn't really be using ACLS in loops. At least as far as I know, you should only clear what's needed. Usually CLS should cut it, sometimes GCLS. 0そうだね プレイ済み2017/11/04 03:03:51に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[2]親投稿Aaron Krondelo2016/8/22 6:07If you'd like you can try my fireworks game. Simple endless arcade game. 5B3E5N4E3そうだね プレイ済み2017/11/04 04:45:46に取得
プチコン3号 SmileBASIC コミュニティ返信[1]親投稿Aaron Krondelo2016/8/21 17:43Wow dude!1そうだね 未プレイ2017/11/03 11:58:38に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[1]親投稿Aaron Krondelo2016/8/21 9:28Dude that's a pc application..0そうだね プレイ済み2017/11/04 03:03:49に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[2]親投稿Aaron Krondelo2016/8/21 0:29slimlater confirmed. not...0そうだね プレイ済み2017/11/04 04:45:48に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[3]親投稿Aaron Krondelo2016/8/21 0:26NO! Also, you're gonna have a bad time.0そうだね プレイ済み2017/11/04 03:04:01に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[3]親投稿Aaron Krondelo2016/8/20 15:49Not even close bro.. ha, but really it can be pretty frustrating.0そうだね プレイ済み2017/11/04 03:04:07に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[18]親投稿Aaron Krondelo2016/8/19 16:43The monotony!0そうだね プレイ済み2017/11/04 03:04:19に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[1]親投稿Aaron Krondelo2016/8/19 15:20ACLS 'clear everything f/screen X=2:Y=4 Z=0 @LOOP 'label/tag CLS 'clear screen ? Z 'print Z's value Z=X*Y 'calculate Z's value X=X+1 'increment X's value GOTO @LOOP 'return to label and repeat1そうだね プレイ済み2017/11/04 03:04:18に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[11]親投稿Aaron Krondelo2016/8/18 15:32easier to just do: B=BUTTON() IF B AND #A THEN do this IF B AND #B THEN do this IMO0そうだね プレイ済み2017/11/04 03:04:34に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[10]親投稿Aaron Krondelo2016/8/18 12:34Or you know you could just be like me and not announce anything until it's finished. No worries though you do how you want to its your game!0そうだね プレイ済み2017/11/04 03:04:35に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[5]親投稿Aaron Krondelo2016/8/18 12:33Yep, but you do need $ regardless of STRICT. That only requires you to specify variables.0そうだね プレイ済み2017/11/04 03:04:34に取得