Archiverse Internet Archive
flarn2006 flarn2006
アメリカ
誕生日07/28
ゲームの腕前上級者
利用したゲーム機ニンテンドー3DS
フレンド0/100
フォロー1
フォロワー5
投稿数75
そうだね数12
取得日時

          I wanted to give you my email address in case you wanted to contact me, because I'm a responsible adult who knows the risks. But it turns out when it says not to post it, that's actually a prohibition and not just a recommendation. :-/ Sorry!

投稿のみ 投稿と返信
前のページ(最近)
1
次のページ(過去)
プレイ日記
flarn2006 flarn2006
Delete it? Okay, let me just…wait a sec…
6そうだね
プレイ済み
プレイ日記
flarn2006 flarn2006
Disclaimer: I *was* playing on easy mode.
3そうだね
プレイ済み
お絵かき
flarn2006 flarn2006
2そうだね
プレイ済み
プレイ日記
flarn2006 flarn2006
Anyone recognize this? The code itself shouldn't look familiar, but does anyone recognize specifically what it does?
1そうだね
プレイ済み
プレイ日記
flarn2006 flarn2006
Walnut? Waow!
0そうだね
プレイ済み
お絵かき
flarn2006 flarn2006
2そうだね
プレイ済み
プレイ日記
flarn2006 flarn2006
I made a cool-looking 3D gauge. Pro tip: you can use a BG layer as a second general-purpose graphics layer that's at a different depth. Just fill the layer with tiles arranged the same way they are in the BG graphics page (#5 by default), set that page as the manipulation page (GPAGE 0,5), GCLS, and draw to that page like normal.
4そうだね
プレイ済み
プレイ日記
flarn2006 flarn2006
Syntax error in 0:1? What!? But this works fine when I compile it on my PC…
3そうだね
プレイ済み
プレイ日記
flarn2006 flarn2006
Generating graphics from mathematical equations.
4そうだね
プレイ済み
プレイ日記
flarn2006 flarn2006
DOS
2そうだね
プレイ済み
プレイ日記
flarn2006 flarn2006
Oh great, not here too…
14そうだね
プレイ済み
プレイ日記
flarn2006 flarn2006
Just thought this looked cool.
7そうだね
プレイ済み