プレイ日記
KU kerorinU
某RPN電卓っぽい何か。キーマクロ機能搭載。公開キーは画像で。
4そうだね
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KU kerorinU
詳しい説明は付属txtで。 捕捉・マクロ機能について @のあとには、必ず2桁の整数を指定してください。存在しない行数を指定した場合エラるのは仕様です。 行数は0から始まります。 行は理論上メモリの尽きるまで増やせますが、@で跳べるのは0~99の100行までです。
0そうだね
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KU kerorinU
マクロ実行中はスタックの中身は表示できません。表示したい場合、トピック添付ssのようにkey出力で代用してください。 ちなみに添付ssはカウントダウンタイマーのマクロです。
0そうだね
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mystman12 mystman12
Hi, I have a question about NCF_MUSEQ, how do I add portamento effects to my music? (It uses "_" in MML) I want to create an effect in my music that sounds something like this: BGMPLAY "C1_D1 Is there any way to do it in your program yet? It's an amazing program, I just couldn't seem to figure out how to add this effect to my music, thanks for any help! (And for the amazing program!)
0そうだね
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KU kerorinU
I'm sorry, it is not a program I made. But I can answer your question. It is not possible to use the portamento in the program. If you are interested in this program, try to take a contact to the author. NNID: lioops Official website: http://ncf.harisen.jp/index.html I don't speak English, so I use google translation to write this comment.
1そうだね
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