SmileBASIC コミュニティプレイ日記Arrow♂ Arrow59882016/01/08 03:53:41need help with enemy colision5そうだね 9返信プレイ済み2017/11/04 04:04:29に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[1]親投稿Lukas dogcutie2016/1/8 7:13Here is how to do it, so type this in (Simple Code) (Management Number is MN) SPCOLVEC (MN) SPCOL (MN), TRUE @LOOP (Varible)=SPHITSP(MN1,MN2) IF (Varible)==TRUE THEN (Effect) GOTO @LOOP0そうだね プレイ済み2017/11/04 04:04:29に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[2]親投稿Phoenix B) epicphoenix42016/1/8 8:44Darnit, I got here too late.0そうだね プレイ済み2017/11/04 04:04:29に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[4]親投稿Phoenix B) epicphoenix42016/1/8 11:05Management Number. Its that first number on all sprite commands. The number can be registered on SPSET. SPSET MN, SN0そうだね プレイ済み2017/11/04 04:04:29に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[5]親投稿Arrow♂ Arrow59882016/1/8 12:41the collision works i need isolate enemy to single map0そうだね プレイ済み2017/11/04 04:04:29に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[6]親投稿Arrow♂ Arrow59882016/1/8 12:42enemy is on every map0そうだね プレイ済み2017/11/04 04:04:29に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[7]親投稿Arrow♂ Arrow59882016/1/8 12:43need to make it that he is only on area10そうだね プレイ済み2017/11/04 04:04:29に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[8]親投稿Phoenix B) epicphoenix42016/1/8 13:41Try making a Variable for every area and doing something like this. If area==1 then goto@makeenemy0そうだね プレイ済み2017/11/04 04:04:29に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[9]親投稿Arrow♂ Arrow59882016/1/9 0:50thanks phoenix i think i know what to do now0そうだね プレイ済み2017/11/04 04:04:29に取得