SmileBASIC コミュニティプレイ日記nate NJR14322016/03/01 03:05:11Does anyone know how to prevent a sprite from walking through a wall?2そうだね 15返信プレイ済み2017/11/04 03:51:28に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[1]親投稿Arrow♂ Arrow59882016/3/1 3:34here is the first part1そうだね プレイ済み2017/11/04 03:51:28に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[2]親投稿Arrow♂ Arrow59882016/3/1 3:37here's next one1そうだね プレイ済み2017/11/04 03:51:28に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[3]親投稿Arrow♂ Arrow59882016/3/1 3:46bgfill 3,24,0,24,13,100 bgput 3,24,6,1001そうだね プレイ済み2017/11/04 03:51:28に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[6]親投稿nate NJR14322016/3/1 6:42Arrow, everything worked except my sprite can walk through the trees.0そうだね プレイ済み2017/11/04 03:51:28に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[7]親投稿Arrow♂ Arrow59882016/3/2 1:43Are your trees set to bgget(3, stop code only affects bg layer 31そうだね プレイ済み2017/11/04 03:51:28に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[9]親投稿nate NJR14322016/3/2 6:10Arrow i am new too programming so how do you assign the trees to bgget 3?0そうだね プレイ済み2017/11/04 03:51:28に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[10]親投稿Arrow♂ Arrow59882016/3/2 8:15Bgget 3,10,10,1001そうだね プレイ済み2017/11/04 03:51:28に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[11]親投稿Arrow♂ Arrow59882016/3/2 8:18Bgget places a single bg tile and bgfill is used to place multiple of same tile Bg works in layers from 0 to 3 my stop code uses layer 3 1そうだね プレイ済み2017/11/04 03:51:28に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[12]親投稿nate NJR14322016/3/2 22:16Thanks! I will try that!0そうだね プレイ済み2017/11/04 03:51:28に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[13]親投稿nate NJR14322016/3/3 7:02Ugh... cant figure this out...0そうだね プレイ済み2017/11/04 03:51:28に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[14]親投稿Arrow♂ Arrow59882016/3/3 23:42here's my key if this doesn't help your in the wrong place RA4E3VD1そうだね プレイ済み2017/11/04 03:51:28に取得