SmileBASIC コミュニティプレイ日記MerZ LinkZ192016/01/25 13:48:30Updated digital clock as suggested. v.0.15そうだね 4返信プレイ済み2017/11/04 04:00:20に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[5]親投稿MerZ LinkZ192016/1/25 11:53Thanks for the comments and suggestions. @01001001 thanks for the suggestion. This program needs to reconfigure.0そうだね プレイ済み2017/11/04 04:00:32に取得
SmileBASIC コミュニティプレイ日記MerZ LinkZ192016/01/24 22:27:49Try my simple program. Digital clock11そうだね 9返信プレイ済み2017/11/04 04:00:32に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[2]親投稿MerZ LinkZ192015/11/11 18:43This is exactly what you're lookin for.2そうだね プレイ済み2017/11/04 04:59:07に取得
プチコン3号 SmileBASIC コミュニティ返信[7]親投稿MerZ LinkZ192015/11/10 18:35Wow! Great app, and GUI!1そうだね 未プレイ2017/11/03 15:14:48に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[41]親投稿ネタバレMerZ LinkZ192015/11/8 20:26I suggest an AMIIBO support would be cool!0そうだね プレイ済み2017/11/04 05:00:14に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[1]親投稿MerZ LinkZ192015/11/8 19:43SAVE "TXT:FILENAME",VAR$2そうだね プレイ済み2017/11/04 04:59:31に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[3]親投稿MerZ LinkZ192015/11/8 12:52Worth it, and much, much better than Petit Computer.0そうだね プレイ済み2017/11/04 04:59:32に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[5]親投稿MerZ LinkZ192015/11/7 19:26SPDEF management ID, U-coordinate, V-coordinate, Width, Height, Origin X, Origin Y, Attribute0そうだね プレイ済み2017/11/04 04:59:34に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[3]親投稿MerZ LinkZ192015/11/7 19:18Use SPDEF command to set your created sprite in sprite definition.0そうだね プレイ済み2017/11/04 04:59:34に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[2]親投稿MerZ LinkZ192015/11/7 13:48...and remove @COW GOTO @COW GOTO @STOPRIGHT0そうだね プレイ済み2017/11/04 04:59:35に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[1]親投稿MerZ LinkZ192015/11/7 13:41Try this IF BUTTON(3)==8 THEN SPCHR 0,7590そうだね プレイ済み2017/11/04 04:59:35に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[5]親投稿ネタバレMerZ LinkZ192015/11/5 14:00There's another way to mirror a sprite Try this SPANIM 1,"S",1,-1,1,00そうだね プレイ済み2017/11/04 04:22:48に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[1]親投稿MerZ LinkZ192015/10/28 0:10First you must type XSCREEN 2 then you can type DISPLAY 0 'to display anything you want for upper screen DISPLAY 1 'to display anything you want for touch screen 0そうだね プレイ済み2017/11/04 05:01:12に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[15]親投稿MerZ LinkZ192015/10/26 22:54IF BUTTON () AND #UP THEN IF BUTTON () AND #DOWN THEN IF BUTTON () AND #LEFT THEN IF BUTTON () AND #RIGHT THEN 0そうだね プレイ済み2017/11/04 04:26:21に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[2]親投稿MerZ LinkZ192015/10/26 12:51Try BUTTONS instead of BTRIG0そうだね プレイ済み2017/11/04 04:26:21に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[1]親投稿MerZ LinkZ192015/10/26 12:49I think BTRIG is not used in this version and 1024 is not used anymore for start button.0そうだね プレイ済み2017/11/04 04:26:21に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[1]親投稿MerZ LinkZ192015/10/23 7:36INPUT "Enter Name"; NAME$ NAME$ is the variable. 2そうだね プレイ済み2017/11/04 04:27:58に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[2]親投稿MerZ LinkZ192015/10/21 12:29It's a good start in programming like me.0そうだね プレイ済み2017/11/04 04:29:00に取得
SmileBASIC コミュニティ返信[11]親投稿MerZ LinkZ192015/10/16 18:38Wow, thanks for sharing some public keys of games.0そうだね プレイ済み2017/11/04 05:04:14に取得